Patirčių dirbtuvės

7 patarimai, kaip nepasiduoti aplinkybėms

Kartais aplinkybės mus užspeičia į kampą ir jų pakeisti neįmanoma, bent jau taip greitai, kaip mums norėtųsi. Mes kartais nieko negalime padaryti, kai užstringame kamštyje važiuodami į darbą, mes negalime pakeisti nemalonaus žmogaus su kuriuo priversti dirbti ar net gyventi, mes negalime pakeisti praeities ir ištaisyti klaidų, kurios mums gadina gyvenimą. Tačiau vieną dalyką tokiose situacijose, mes visgi galime pakeisti – tai savo prižiūrį į tai, kas vyksta

  1. Pirmiausia reikia nuraminti protą.

Tam, kad pradėti kontroliuoti savo mintis, reikia išmokti jas suvokti ir atpažinti. Pabandykite taip: giliai įkvėpkime ir pasistenkime išlaisvinti protą nuo visų monologų. Taip atlaisviname vietą kažkam naujam ir dar nepatirtam. Mes darome pertrauką.
Nesiteisinkite, kad negalite ar neturite tam laiko. Taip, kiekvieną dieną teks laimėti po vieną mažą kovą. Tačiau pertraukos ir poilsis reikalingas, kitaip mes perdegame ir pradedame naikinti patys save.
Pailsėti nuo minčių reikia reguliariai, kas diena rasti valandėlę pasėdėti tyliai, tyloje, stebint save, savo mintis ir atrandant kokios mintys sukasi galvoje. Pats svarbiausias dalykas atsirinkti, kurios mintys yra mūsų pačių, o kurios primestos aplinkinių. Negailėkite laiko šiam reikalui, net jei pradžioje nieko nesigauna, net jei iš pirmo karto negalite nieko suvokti, tai nėra baisu. Svarbiausia pradėti.

2. Palaipsniui, tačiau labai sąmoningai atsisakykite blogų minčių.

Po to, kai mes išmokome atpažinti savo mintis, ateina laikas išmokti perjungti savo dėmesį nuo vienos minties į kitą. Reikia surasti mintį, kuri mums trukdo ir pakeisti ją tokia, kuri mus įkvepia ir palaiko.
Situacijų be išeities nebūna – būna tik žmonės, kurie mano, kas nėra išeities. Neleiskite, kad niūrios mintys visą jūsų gyvenimą padarytų niūriu. Palaipsniui mokykitės keisti blogas mintis geromis ir pasaulis aplink jus palaipsniui ims keistis.
Mintys sukuria mūsų nuotaiką. Mūsų galvose gimsta pačios nerealiausios idėjos, kurias galima įgyvendinti. Jau vien dėl to, mums reikia labai gerai išsiaiškinti, kas dedasi mūsų mintyse ir sąmoningai fokusuotis tame, kas mums naudinga. Labai greitai tokie dalykai nevyksta, iš karto nesigauna lengvai, tačiau, jei nenuleisite rankų ir treniruositės, po kiek laiko jau bus paprasta.

3. Bent minutėlei pamirškite rūpesčius.

Mūsų viduje gyvena dalelė, kuri visuomet būna ramybės būsenoje, tačiau ji pasireikšti gali tik tomis akimirkomis, kai mes atmetame ir pamirštame visus rūpesčius. Mūsų vidinis pasaulis nėra priklausomas nuo išorės. Jei 100% būsite čia ir dabar, tai net nesvarbu kas bus aplink, jūs galite rasti ramybę. Visi rūpesčiai ir baimės paprastai yra kažkur, vakar ar rytoj, t.y. jūsų projekcijose. Pamąstykite, juk jūs dažniausiai rūpinatės ir pergyvenate dėl kažko kas bus, o jei pagalvosite, kaip yra dabar, šią sekundę, greičiausiai suprasite, kad viskas kaip ir gerai.
Pasitreniruokite pabūti čia ir dabar, pajuskite savo kūną, pajuskite savo kvėpavimą, pasimėgaukite ramybės akimirka ir pajuskite, kad jūs tiesiog esate ir tiek. Tai irgi galima išmokti daryti, tiesiog ilgesnį laiką pasipraktikavus.

4. Padėkokite.

Gal mes dabar ir neturime turtų, pinigų ir visokių gėrybių, gal net sirguliuojame, bet juk realiai, mes tikrai visuomet turime, už ką galėtume padėkoti. Dėkokite už tai ką jau turite ir už tai ko dar neturite. Kiekvienas turime milijonus galimybių, tačiau nei vienas niekada neturės visko ir nežinos visko.
Mes visada buvome ir būsime dalimi, kažko didelio ir tuo pačiu liksime unikalūs. Vertinkite tai ką jau žinote ir ko dar nežinote, o svarbiausia, vertinkite tai, kad turite visas tas galimybes.
Gyvenimas niekuomet nebus visiškai toks, kaip mums norėtųsi ir tai reikia priimti ir susitaikyti su tuo.

5. Pripažinkite, kad sunkumai taip pat yra naudingi.

Laimė, aistra ar sėkmė retai kada ateina pas mus lengvai, be pastangų ir sunkumų. Sunkumai padeda mums vystytis ir padeda suvokti, koks malonus yra rezultatas, kuris pavyko. Net jei šiandien viskas atrodo labai ne kaip, paprastai sunkumai mus užgrūdina ir padeda vėliau kovoti su kitais sunkumais. Svarbu ne tai, kad yra sunkumai, jie yra pas visus, svarbu tai, kaip mes juos įveikiame. Tam, kad kažko pasiekti reikės susidurti su sunkumais, tačiau tai tik kelias į sėkmę ir tai gyvenimo realybė.
Sakoma, kad tamsiausia naktis prieš pat aušrą, taip ir gyvenime, svarbu eiti savo keliu ir būti kantriais bei užsispyrusiais. O į sunkumus žiūrėti, tik kaip į akmenis, pasitaikančius kelyje.

6. Kai ką nors užbaigsite, apsidairykite ir atsiminkite nuo ko pradėjote ir kokį kelią nuėjote.

Viskas ankščiau ar vėliau pasibaigia ir šią tiesą taip pat reikėtų įsisąmoninti.
Turime išmokti uždaryti duris, versti kitą lapą ir eiti tolyn. Nesvarbu kaip tai pavadinsite, palikite praeitį praeityje ir pasimėgaukite šiandiena.
Pabaiga iš tikro tai ne pabaiga, o nauja pradžia. Jei taip žiūrėsite į gyvenimą, viskas bus žymiai paprasčiau. Kai baigiasi sakinys, dedam tašką, bet juk po taško eina sekantis sakinys, todėl nėra reikalo gailėtis, kad kažkuris jau pasibaigė.

7. Kai viskas krenta iš rankų, paprašykite pagalbos pas savo kūną.

Protas priklausomas nuo kūno, nes jis reaguoja į kvėpavimo gilumą, žingsnių spartą, raumenų įtampą. Lygiai taip pat kūnas priklausomas nuo minčių, jausmų, emocijų ir net nuo žodžių kuriais išsireiškiame.
Tai reiškia, kad vieną, galima kontroliuoti kito pagalba.
Taigi, jei viskas krenta iš rankų ir neišeina susikaupti, pagudraukite, pasinaudokite kūnu.
Įsivaizduokite, kaip atrodote iš šono, kai jūsų prasta nuotaika: pečiai nuleisti, jūs susiraukę, kvėpavimas paviršutiniškas, padažnėjęs, žvilgsnis įbestas į grindis. Pabandykite būtent tokią pozą ir pajauskite tą jausmą. O dabar padarykite viską atvirkščiai – atsiloškite, išsitieskite, giliai kvėpuokite, šypsokitės, žvelkite į viršų, pasirąžykite. Ką dabar jaučiate?
Mūsų kūnas labai gudrus įrankis, juo pasinaudojus, per keletą sekundžių galima įeiti į visai kitą būsena, negu buvote. Ištieskite stuburą, smakrą į viršų, pečiai tiesūs, pilvas įtrauktas – ir jūs jau visai kitas žmogus. Naudokitės savo kūnu.

P.S.

Jau esu rašiusi apie tai, bet atsiminkite, kad didžioji dalis konfliktų ir bėdų vyksta tik mūsų galvose ir realybėje jų niekada nebus. Ir jeigu mes leidžiame sau tokias mintis gimdyti ir nešiotis savo galvose, tokiu būdu atimame iš savęs galimybę tiesiog gyventi ir mėgautis.
Niekada nepamirškite, kad mes galime rinktis, ką valgyti, su kuo bendrauti, kokias knygas skaityti ir ką žiūrėti per TV, ir lygiai taip pat mes galime rinktis kaip reaguoti į mus supantį pasaulį ir su mumis vykstančius įvykius.
Todėl rinkimės tai, kas mums naudinga ir pasistenkime sau padėti patys, nes tai tikrai įmanoma, tereikia panorėti ir padirbėti su savimi.

………………………………………………………….

Aplankykite mano internetinę parduotuvę>
Alavijo kosmetika – tai kosmetika, kur visuose produktuose pagrindinis ingredientas – alavijai užauginti Kanarų salose. Be jų kosmetikoje naudojamos ir kitos natūralios veikliosios medžiagos. 80% produktų skirta brandesnėms moterims.

aloe-vera-internetu

Share on Facebook327Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Email this to someone
Pasidalink su draugais

Jums taip pat gali patikti

1 Comment

  • Reply
    Neringa
    vasario 26, 2016 at 11:50 am

    Aciu, paciu laiku!

  • Palikite komentarą

    Palaukite...

    Labas, džiaugiuosi, kad užsukote į mano tinklaraštį.

    Gaukite visas naujienas ir dar daugiau, tiesiai į savo paštą. Pažadu neįkyrėti.