Patirčių dirbtuvės

30 dienų iššūkis 2 lygis

Kasdien išmeskite po vieną (naują) daiktą.

Tai naudinga tiek fiziniai erdvei aplink jus tiek mentalinei erdvei jūsų galvose. Pradėkite nuo smulkmenų, akivaizdžių šiukšlių, pavyzdžiui virtuvės užsistovėjusių nenaudojamų įrankių ar senų čekių kišenėse.

Vėliau pereikite prie daiktų, kurių ankščiau negalėjote prisiversti išmesti, tokių kaip seni dokumentai ar nuotraukų dublikatai. Vėliau išrūšiuokite drabužius kurių nenešiojote paskutinius penkis metus ir, greičiausiai niekada neužsidėsite. Žinoma pabandykite ją atiduoti kam labiau reikia, ne šiaip išmesti. Ir galiausiai raskite savyje jėgų išmesti mažus suvenyrus, kurie suriša jus su negatyviais praeities prisiminimais ir neleidžia judėti į priekį.

Kas diena 10 minučių rašykite dienoraštį

Nusipirkite užrašų knygutę ir rašykite jame apie jūsų dieną. Ir nemanykite, kad tuo užsiima tik mergaitės paauglės. Iš tikro dienoraščio rašymas labai vysto sąmoningumą. Savo minčių ir jausmų užrašymas ant popieriaus padės užmegzti ryšį su jūsų vidiniu pasauliu, sumažinti stresą ir efektyviau spręsti iškilusias problemas.

Be to, galėsite sekti savo asmenybės augimą. Perskaitykite savo užrašus po 30 dienų, kad pamatyti ko pasiekėte.

Perskaitykite gerą knygą per 30 dienų.

Tai nėra taip paprasta kaip gali pasirodyti. Kiek knygų pradėjote skaityti ir nepabaigėte? Arba pabaigėte po pusmečio? Arba nusipirkote ir net neatvertėte. Kad to išvengti, užsibrėžkite tikslą perskaityti knygą per 30 dienų. Skaitykite savo tempu. Tai gali būti 10 minučių vakare prieš miegą arba keletas valandų lietingą savaitgalį.

Išsirinkite knygą kur padės jūsų asmeniniame augime – kažką motyvuojančio ir įkvepiančio.

10 minučių kasdien praktikuokite rūpestį savimi.

Mes taip visi paskendome kasdieniuose darbuose, kad mums nebelieka laiko rūpintis savimi. Taip kad per sekančias 30 dienų pasistenkite kuo daugiau užsiimti tuo, kas daro jus laimingu. Pradžiai išsiaiškinkite visus pomėgius ir dalykus kurie jums patinka.

Vėliau pažymėkite juos savo kalendoriuje ( kol karantinas tuos kurie galimi, kitus vėliau) ir darykite juos kiekvieną dieną. Nepamirškite reguliariai save patikrinti, kad įsitikinti, jog iš ties darote tai, nuo ko jums darosi geriau.

Medituokite 5-15 minučių kas diena.

Jei jaučiate, kad negalite nuraminti savo minčių r dėl to visą laiką kyla stresas, išbandykite meditaciją. Tai ne taip sudėtinga ir visiškai nebūtina sėdėti nepatogioje lotoso pozoje. Tiesiog giliai įkvėpkite, su kiekvienu iškvėpimu vis labiau atsipalaiduokite, darykite tai sėdėdami ant kėdės, lovoje ar ne vaikščiodami jei norite. Esmė ne poza, o minčių nuraminimas.

Eikite miegoti kas diena tuo pačiu metu.

Geras nakties miegas labai svarbus. Bet, deja, daugelis nesilaiko miego rėžimo, dėl to jaučia pastovų nuovargį ir stresą. Pagalvokite apie tai kurio metu jums reikia atsibusti, kad rytas būdų ramus ir laisvas. Atskaičiuokite 7-9 valandas atgal ( priklausomai nuo to, kiek miego jums reikia) Tai r bus tas lakas, kada jums geriausia eiti miegoti. Pradėkite ruoštis miegui prieš 20 minučių, išjungiant kompiuterį, telefoną ir išsimaudant po karštu dušu.

Padarykite po vieną gerą darbą kiekvieną dieną.

Tai paprasčiau negu galvojate. Yra šimtai mažų dalykų, kuriuos galite padaryti kiekvieną dieną. Labai geras būdas – komplimentai ir aukojimas.

O štai dar idėjų pradžiai:

  • susidraugaukite su vienišu žmogumi ir pakalbėkite su juo telefonu.
  • praleiskite į priekį žmogų kuris skuba (arba automobilį)
  • dažniau pasakykite “ačiū” vairuotojui, kasininkei, valytojui, gydytojui, blogeriui. Visi dirba ir visiems norisi išgirsti, kad vertinate jų darbą
  • padėkite parnešti sunkų krepšį kaimynei
  • pasivaikščiokite su sergančio draugo ar kaimyno šuniuku
  • nuneškite maisto senyvam žmogui

Kas diena dėkite pastangas, kad palaikyti kontaktus, arba juos atnaujinti su su senais draugais.

Pagalvokite apie visus draugus nuo kurių nutolote. Išsiųskite jiems žinutes ir pasiūlykite pabendrauti, kol kas online, vėliau gyvai. Dėkite pastangas kad palaikyti ryšius su tais žmonėmis kurie jums svarbūs.

Be to sveikinkitės su kaimynais, o ne apsimeskite, kad kalbate telefonu ar klausote muzikos. Gal net paklauskite kaip jiems sekasi ir trumpai šnektelėkite. Juk galų gale gyvenate šalia.

Kiekvieną sekmadienį susiruoškite maisto meniu savaitei į priekį.

Ne tik dėl sveikatos, kad galėtumėte suplanuoti sveikesnį meniu ir subalansuoti produktus, bet ir dėl laiko taupymo. Viską nusipirkite iš anksto kiek tai įmanoma ir pasiruoškite ingredientus. Nebus streso dėl ruošimo ir važiavimo apsipirkti kas dieną, juolab alkanam, kai prisiperki nežinia ko.

Kiekvieną dieną pridėkite naują detalę prie savo svajonės

Efektyvios vizualizacijos paslaptis – daryti ją kiek galima stipresnę, ryškesnę ir konkretesnę. Išsirinkite vieną didelį tikslą, o po to gilinkitės į detalizaciją. Kiekvieną dieną pridėkite štrichų prie savo svajonės, kad padaryti galutinį rezultatą kiek galima konkretesnį.

Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

Pasidalink su draugais

Tau taip pat gali patikti

Nėra komentarų

Parašyti komentarą

error: Visos teisės saugomos!!