0
Minčių dirbtuvės Patirčių dirbtuvės Veiksmų dirbtuvės

Pratimas greitam išėjimui iš negatyvios būsenos

Kartais žmogų apima tokia būsena, kai jis pradeda save užsukinėti, be ypatingų priežasčių užsivedinėja vis labiau ir labiau.

Pavyzdžiui menkas kito žmogaus nusižengimas, gali iššaukti aršią reakciją, o taip pat labai ilgas ir toli siekiančias išvadas apie jį.

Vėliau tenka stebėtis, kas pastūmėjo padaryti tokias išvadas ir visą grandinę apmąstymų sudėlioti, ir ant kiek jie neadekvatūs, nors tuo, vidinio monologo ir nesibaigiančio savęs užvedinėjimo, momentu atrodę labai netgi logiškai.

Tam kad nepriskaldyti malkų, būtina kažkaip išeiti iš šios negatyvios būsenos, nusiraminti, sumažinti įtampą ir nepageidaujamų veiksmų proveržius, bei susigrąžinti kontrolę.

Tai gali būti ne tik agresyvi reakcija, bet ir nepriimtina įkyri idėja, reikalaujanti realizacijos, arba kokios nors negatyvios mintys, kurios neperstojamai ir bereikalingai sukasi, sekindamos energetiškai.

Kaip pakeisti tokią situaciją?

Padeda toks pratimas

Atsistokite ir įsivaizduokite, kad jūsų negatyvi, agresyvi ar nepriimtina būsena taip pat randasi toje pat vietoje kur jūs stovite. Ši būsena egzistuoja fantomo pavidalu, pakartojančio pagal formą jūsų kūną, kaip aptempiantis kombinezonas. Įsivaizduokite tai kiek įmanoma realistiškiau, pajuskite šį spaudžiantį, aptempiantį pojūtį aplink jūsų kūną, o po to lėtai ženkite žingsnį atgal, tuo pat metu labai aiškiai įsivaizduodami, kaip išeinate iš šio kombinezono. Jūs išėjote ir jau randatės kitoje pozicijoje, o fantomas liko ten kur buvo. Toliau užduotis yra pakeisti mąstymo kryptį, tuojau pat užsiimti kuo nors kitu, kas jums patinka arba yra jums naudinga, nes dar kurį laiką vis atsiras impulsai traukiantys vėl pasiduoti toms negatyvioms mintims ir emocijoms, o jeigu persijungsite, vėl sugrįšite į tą savęs užsukinėjimo būseną. Paprastai, jau po išėjimo iš kombinezono atsiranda palengvėjimo būsena, galite jam liepti išnykti ir įsivaizduoti kaip jis pavirsta dulkėmis ir išnyksta. Paprastai pajuntamas minčių aiškumas ir perimama situacijos kontrolė į savo rankas.

Taip pat yra ir kitas metodas. Pavyzdžiui, paimkite servetėlę ir įsivaizduokite, kaip visas negatyvas ir mintys bei jausmai pernešami į šią servetėlę ir kurį laiką, valios pastangomis susilaikyti nuo negatyvių impulsų. Galima servetėlę sudeginti, arba išmesti suplėšius į šiukšlyną, su vizualizavimu, kaip visas negatyvas ten pasilieka.

Kas vyksta?

Atliekant tokius pratimus, žmogaus dėmesio taško pozicija pasislenka į kitą vietą, jis atsiskiria nuo buvusios būsenos ir tampa stebėtoju. Būsenos užvaldo žmogų tik tuomet, kai jis su jomis susitapatina. Bet kai nuo jų atsiskiria ir pradeda jas stebėti iš šono, jų poveikis tampa blėstančiu, o žmogus tampa sąmoningu ir sugebančiu suvaldyti situacijas.

Taip pat, kol jūs priimate impulsus iš aplinkos objektų, pavyzdžiui emocijas ar mintis kitų žmonių, kaip savo, nuo jų niekaip nepavyks apsiginti, jų negalima valdyti. Bet kai tik jūs suvokiate kas su jumis ir aplink jus vyksta, iš karto atsiranda galimybė rinktis ir turėti galimybę kontroliuoti situaciją.

 

……………………………………………………………….

Apsilankykite mano internetinėse parduotuvėse:

Aloe Vera kosmetika iš Kanarų

ir veido jogos mokymai

   

Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email

Pasidalink su draugais

Tau taip pat gali patikti

No Comments