Patirčių dirbtuvės

30 -ties dienų iššūkis – atrask save kitokį ir susikurk geresnį gyvenimą.

Kad jau mes visi mėgstame pradėti ką nors naujo nuo Naujųjų metų, tad siūlau priimti tokį štai iššūkį ir perprogramuoti save, tam kad sukurti naują patobulintą ir geresnę savo versiją.

Čia bus trys sunkumo lygiai. Jei norite pasinaudoti visais šio komplekso privalumais, praeikite visus etapus – nuo lengvo iki sunkaus. Kiekvienam etapui skirkite 30 dienų. Jau praeidami pirmąjį etapą pajusite, kad Jūsų gyvenimas tapo gerokai geresnis. Toliau jau nebegalėsite sustoti patys 🙂

Pirmas lygis

1. Sukurkite baltą erdvę savo kalendoriuje 30-čiai dienų.

Dauguma galvoja, kad į savo kalendorių turėtų pridėti kuo daugiau darbų, o jei jame yra tuščių erdvių, jas kuo greičiau reikia kuo nors užpildyti. Tačiau iš tikro yra labai sveika, kiekvieną dieną turėti truputį laisvo laiko. Jeigu jūsų gyvenimas per daug organizuotas ir užpildytas darbų sąrašais, atsiranda nerimo jausmas. Išskirkite sau kažkurį laiką kiekvieną dieną, skirtą vien tik tam, kad sustoti ir atsipalaiduoti.

2. įveskite taisyklę “ be lūkesčių” 30 dienų

Jus nustebins tai, kiek įtūžio ir nusivylimų iškyla mūsų viduje vien tik dėl to, kad žmonės ir įvykiai neatitinka mūsų lūkesčių.

Todėl pasistenkite atverti savo sąmonę naujoms galimybėms. Neplanuokite išvykos į užsienį taip detaliai, išmeskite savo sąrašus iš serijos “idealus partneris”, “geras vaikas” ir kitus panašius. Be visa to, užduokite sau klausimą – kokie gi jūsų lūkesčiai sau? Gerai yra turėti svajonių ir siekių, tačiau nesveika šokinėti aukščiau galvos.

Būkite geri sau, jūs darote viską ką galite, todėl baikite ciklintis ties savo klaidomis.

3. Kiekvieną dieną 20 minučių pasivaikščiokite

Vaikščiojimas labai sveikas jūsų sveikatai. Tai padės numesti nereikalingą svorį, suteiks daugiau energijos ir pašviesins mintis.

Taigi, jeigu jūs didesnę dalį laiko praleidžiate kamščiuose ir kabinetuose, raskite laiko trumpam pasivaikščiojimui. Tegu net tai būna pietų pertraukos metu.

4. Kiekvieną dieną pasakykite kam nors komplimentą.

Mes neįvertiname atsitiktinių kasdienių komplimentų jėgos. Šis mažas gerumo aktas gali pakeisti kažkieno dieną. Tai dar viena priežastis nusišypsoti, nors ir sekundei. Be viso to, tai puikus būdas užsitarnauti pasitikėjimą ir užmegzti pokalbį su nepažįstamais žmonėmis.

5. Padarykite vieną fotografiją per dieną.

Pasidarykite nedidelį 30-ties dienų foto dienoraštį. Saugokite nuotraukas atskirame telefono ar kompiuterio aplanke. Tačiau taisyklė tokia – kad per dieną reikia padaryti tik 1 nuotrauką. Mes taip įpratome dalintis ir fotografuoti daugybę nereikšmingų dalykų, kad labai naudinga bus išmokti atsirinkti tik vieną patį svarbiausią dienos kadrą vertą nuotraukos.

Iš kitos pusės, dažnai mums atrodo, jog gyvenime apskritai nevyksta nieko įdomaus ir gero. O ši užduotis privers jus atkreipti dėmesį į mažus gerus ir įdomius momentus. Peržiūrėkite savo kolekciją po 30-ties dienų ir jūs pamatysite, koks nuostabus jūsų gyvenimas.

6. Parašykite 3 dalykus kas dieną, už kuriuos esate dėkingi.

Pradėkite rašyti dėkingumo dienoraštį. Kiekvieną vakarą, prieš miegą parašykite 3 dalykus, už kuriuos esate dėkingi. Tai gali būti net ir tokios smulkmenos, kaip geras oras ar komplimentas nuo kažko.

7. 30 dienų venkite toksiškų žmonių.

Žinoma, kartais jūs tiesiog priversti susidurti su negatyviais žmonėmis ir niekur negalite nuo to dėtis. Bet idėja tokia, kad sąmoningai jų vengti. Taip pat stenkitės laikytis kuo toliau nuo ginčų, apkalbų ir konfliktų.

8. 30 dienų stenkitės išvengti negatyvių teiginių.

Tai taip pat pratimas tam, kad išmoktume ir įprastume naudoti kuo mažiau negatyvių žodžių ir frazių. Bandykite keisti sakinių struktūrą į pozityvią, susitelkdami į gerus dalykus. Pavyzdžiui – vietoje to kad sakyti “ aš greičiausiai to negaliu padaryti”, sakykite “ aš stengsiuosi tai padaryti”. Tai treniruoja smegenis ieškoti galimybių, o ne skųstis ir matyti bei ieškoti teigiamų  situacijos pusių.

9. Šypsokitės vaikams kurie šypsosi jums.

Gal pastebėjote, kartais, kai maži vaikai jiems šypsosi, suaugę jaučiasi nepatogiai ir nusisuka? Bet jie tiesiog dalinasi pozityvia energija, kurios suaugusiems taip dažnai trūksta. Taip kad nusišypsokite jiems atgal.

O ir apskritai, pabandykite patys kuo daugiau šypsotis. Tai gali pakeisti pasaulį.

Beje vienas mano šuo irgi moka šypsotis, mes visuomet vienas kitam nusišypsome 🙂

10. Klausykite muzikos, kuri atitiktų norimą nuotaiką, o ne tą kuri atitinka esamą.

Įdomu tai, kad mes paprastai renkamės klausytis liūdnas dainas kai mums liūdna, nors, jeigu tokiu momentu paklausyti kažką linksmo, tai mums pakeltų nuotaiką. Pasidarykite linksmų dainų albumą ir klausykitės jo kiekvieną kartą, kai pasijuntate nuliūdę ir vieniši. Svarbu blogą nuotaiką atpažinti kuo ankščiau ir įsitikinti, kad savijauta neblogėja.

Apie kitus du jau sunkesnius lygius parašysiu kituose straipsniuose.

Na ką, imamės šio iššūkio, aš tai taip, nes šitas tai jau tikrai labai lengvas.

Share on Facebook103Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Email this to someone
Pasidalink su draugais

Jums taip pat gali patikti

Nėra komentarų

Palikite komentarą

Palaukite...

Labas, džiaugiuosi, kad užsukote į mano tinklaraštį.

Gaukite visas naujienas ir dar daugiau, tiesiai į savo paštą. Pažadu neįkyrėti.