Patirčių dirbtuvės

30 -ties dienų iššūkis – atrask save kitokį ir susikurk geresnį gyvenimą

iššūkis

Kad jau mes visi mėgstame pradėti ką nors naujo nuo Naujųjų metų, siūlau priimti štai tokį iššūkį ir perprogramuoti save tam, kad sukurtumėte naują patobulintą ir geresnę savo versiją.

Bus trys sunkumo lygiai. Jei norite pasinaudoti visais šio komplekso privalumais, praeikite visus etapus – nuo lengvo iki sunkaus. Kiekvienam etapui skirkite 30 dienų. Jau pabaigę pirmąjį etapą pajusite, kad Jūsų gyvenimas tapo geresnis. Vėliau jau nebegalėsite sustoti patys 🙂

Pirmas lygis

1. Sukurkite baltą erdvę savo kalendoriuje 30-čiai dienų.

Dauguma galvoja, kad į savo kalendorių turėtų pridėti kuo daugiau darbų, o jei jame yra tuščių erdvių, jas kuo greičiau reikia kuo nors užpildyti. Bet iš tikro yra labai sveika, kiekvieną dieną turėti truputį laisvo laiko. Jeigu jūsų gyvenimas per daug organizuotas ir užpildytas darbų sąrašais, atsiranda nerimo jausmas. Paskirkite sau kažkurį laiką kiekvieną dieną, vien tik tam, kad sustotumėte ir atsipalaiduotumėte.

2. Įveskite taisyklę “be lūkesčių” 30 dienų

Jus nustebins tai, kiek įtūžio ir nusivylimų iškyla mūsų viduje vien dėl to, kad žmonės ir įvykiai neatitinka mūsų lūkesčių.

Pasistenkite atverti savo sąmonę naujoms galimybėms. Neplanuokite išvykos į užsienį taip detaliai, išmeskite savo sąrašus iš serijos “idealus partneris”, “geras vaikas” ir kitus panašius. Be visa to, užduokite sau klausimą – kokie gi jūsų lūkesčiai sau? Gerai yra turėti svajonių ir siekių, tačiau nesveika šokinėti aukščiau galvos.

Būkite geri sau, jūs darote viską, ką galite, todėl baikite ciklintis ties savo klaidomis.

3. Kiekvieną dieną 20 minučių pasivaikščiokite

Vaikščiojimas yra naudingas jūsų sveikatai. Tai padės numesti viršsvorį, suteiks daugiau energijos ir pašviesins mintis.

Tad jeigu jūs didesnę dalį laiko praleidžiate transporto spūstyse ir kabinetuose, raskite laiko nors trumpam pasivaikščiojimui. Tegu tai būna pietų pertraukos metu.

4. Kiekvieną dieną pasakykite kam nors komplimentą.

Mes neįvertiname atsitiktinių kasdienių komplimentų jėgos. Šis mažas gerumo aktas gali pakeisti kažkieno dieną. Jūsų taip pat, nes tai dar viena priežastis nusišypsoti nors ir sekundei. Be viso to, tai puikus būdas užsitarnauti pasitikėjimą ir užmegzti pokalbį su nepažįstamais žmonėmis.

5. Padarykite vieną fotografiją per dieną.

Pasidarykite nedidelį 30-ties dienų foto dienoraštį. Saugokite nuotraukas atskirame telefono ar kompiuterio aplanke. Tačiau taisyklė tokia – per dieną reikia padaryti tik 1 nuotrauką. Mes taip įpratome dalintis ir fotografuoti daugybę nereikšmingų dalykų. Todėl labai naudinga bus išmokti atsirinkti tik vieną patį svarbiausią dienos įvykį vertą nuotraukos.

Iš kitos pusės, dažnai mums atrodo, jog gyvenime apskritai nevyksta nieko įdomaus ir gero. Ši užduotis privers jus atkreipti dėmesį į mažus, gerus ir įdomius momentus. Peržiūrėkite savo kolekciją po 30-ties dienų ir pamatysite, koks nuostabus jūsų gyvenimas.

6. Parašykite 3 dalykus kas dieną, už kuriuos esate dėkingi.

Pradėkite rašyti dėkingumo dienoraštį. Kiekvieną vakarą prieš miegą parašykite 3 dalykus, už kuriuos esate dėkingi. Tai gali būti net ir tokios smulkmenos kaip geras oras ar komplimentas.

7. 30 dienų venkite toksiškų žmonių.

Žinoma, kartais jūs tiesiog priversti susidurti su negatyviais žmonėmis ir niekur negalite nuo to pabėgti. Bet kai tik įmanoma, pasistenkite sąmoningai jų vengti. Taip pat stenkitės laikytis kuo toliau nuo ginčų, apkalbų ir konfliktų.

8. 30 dienų stenkitės išvengti negatyvių teiginių.

Šis pratimas tam, kad išmoktume ir įprastume naudoti kuo mažiau negatyvių žodžių ir frazių. Bandykite keisti sakinių struktūrą į pozityvią, susitelkdami į gerus dalykus. Pavyzdžiui, vietoje “aš greičiausiai to negaliu padaryti”, sakykite “aš stengsiuosi tai padaryti”. Tai treniruoja smegenis ne skųstis, o ieškoti galimybių ir matyti bei atrasti teigiamas situacijos puses.

9. Šypsokitės vaikams, kurie šypsosi jums.

Gal pastebėjote, kartais, kai maži vaikai jiems šypsosi, suaugę jaučiasi nepatogiai ir nusisuka? Bet mažieji tiesiog dalinasi pozityvia energija, kurios suaugusiems taip dažnai trūksta. Tad nusišypsokite jiems atgal.

Ir apskritai, pabandykite patys kuo daugiau šypsotis. Tai gali pakeisti pasaulį.

Beje, vienas mano šuo irgi moka šypsotis, mes visuomet vienas kitam nusišypsome 🙂

10. Klausykite muzikos, kuri atitiktų norimą nuotaiką, o ne tos, kuri atitinka esamą.

Įdomu tai, kad mes paprastai renkamės klausytis liūdnų dainų, kai mums liūdna.  Bet jeigu tokiu momentu paklausytume kažką linksmo, tai mums garantuotai pakeltų nuotaiką. Pasidarykite linksmų dainų albumą ir klausykitės jo kiekvieną kartą, kai pasijuntate nuliūdę ir vieniši. Svarbu blogą nuotaiką atpažinti kuo ankščiau ir įsitikinti, kad savijauta neblogėja.

Apie kitus du jau sunkesnius lygius parašysiu kituose straipsniuose.

Na ką, imatės šio iššūkio? Aš imuosi, nes šitas be abejonės labai lengvas.

Share on Facebook
Facebook
17Tweet about this on Twitter
Twitter
0Share on Google+
Google+
0Email this to someone
email

Pasidalink su draugais

Jums taip pat gali patikti

2 Komentarai

  • Reply
    Inga
    gegužės 8, 2018 at 8:18 pm

    Šuo moka šypsotis!!❤Šita dalis labai miela.. aš imuosi šito iššukio…norisi išmokti džiaugtis tuo ka turiu..ir optimizmas nepamaišys..bus idomu ar bus kokie pokyčiai..

  • Reply
    Rapid Results Ketones
    rugsėjo 9, 2018 at 5:42 am

    There’s definately a lot to learn about this subject.
    I really like all of the points you have made. http://demo.wprssaggregator.com/demob530aa51/low-carb-diet-plans-are-they-a-good-idea/

  • Palikite komentarą

    Palaukite...

    Labas, džiaugiuosi, kad užsukote į mano tinklaraštį.

    Gaukite visas naujienas ir dar daugiau, tiesiai į savo paštą. Pažadu neįkyrėti.