Minčių dirbtuvės Patirčių dirbtuvės

Kaip aš tvarkausi su panika

panika

Neslėpsiu, kartais apima panika, kad kažko nespėsiu, viskas blogai, nieko nesigauna ir kt. Tokie mini panikos priepuoliai yra iššaukti noro viską kontroliuoti, o tai, ne kas kita, kaip mano ego. Ego nėra nei geras patarėjas, nei geras draugas, dažniau jis tik apsunkina padėtį.

Dažniausiai aišku raminu save mintyse, kas irgi nepadeda. Tačiau yra vienas būdas, kurį jau seniai atradau, tačiau kartais primirštu. Man asmeniškai jis padeda ir veikia su dviguba nauda.

Pirma nauda – jis nukreipia mintis nuo panikos ir sukoncentruoja jas į tikslą, kas padeda protui nurimti ir pradėti planuoti bei veikti.

Antra nauda – šį pratimą pritaikiau šiai situacijai iš visai kito pobūdžio praktikos. O ta praktika, tai minčių valdymo praktika, siekiant vizualizuoti tikslo, ar noro išsipildymą. Trumpiau sakant, tai norų išsipildymo, minčių ir vaizdinių pagalba, praktika.

Taigi, viskas vyksta taip :

-Aš supanikuoju, nes matau, kad kažkas slysta iš rankų ir nebevaldau situacijos.

-Atsisėdu ramiai, atsipalaiduoju ir mintyse pradedu įsivaizduoti, kaip būtų kai viskas dėl ko panikuoju susiklosto kuo puikiausiai ir taip, kaip man norėtųsi.

Tam reikia, mintyse sukti filmuką, kuriame matau įvykius, taip kaip man atrodo geriausiai galėtų išsispręsti ši situacija. Pasistengiu pajausti tą jausmą, kuris apims, kai viskas susiklostys puikiai. Kaip galiu giliau įsijaučiu į vaizdinį, pajaučiu spalvas, kvapus, garsus, viską, kaip realybėje, lytai persikėliau laiko mašina į tą momentą, kada viskas kaip tik jau įvyko ir įvyko kuo puikiausiai.

-Dėkoju garsiai arba mintyse už tai, kad viskas susiklostė, išsisprendė pačiu geriausiu įmanomu būdu.

Pabūnu tokioje būsenoje kiek galima ilgiau, bet ne per ilgai, 5-10 minučių pats tas, jei neišeina tiek, pabūnu trumpiau, kartoju pratimą, kai tik vėl pajuntu, kad pasitikėjimas slysta iš rankų. Kartoju pratimą kiekvieną dieną, būtinai ryte ir vakare prieš užmiegant.

Man asmeniškai, labai padeda ir pastebėjau, kad darant šią praktiką, tikrai didžioji dalis visų tokių situacijų išsisprendžia tik kuo geriausiai, net ir sudėtingos bei ilgai užsitęsusios.

Šiuo metu prisiminiau šį metodą ne šiaip sau, o todėl, kad turiu bendravimo problemų su man svarbiu žmogumi ir labai dėl to išgyvenu. Todėl puoliau į paniką, išsigandau dėl santykių. Tačiau, jau žinau, kad negalima bijoti, baimę reikia paversti tikėjimu, o tikėjimas atsiranda, kai nusistatai tikslą išspręsti viską kuo geriausiai, kai savo egoizmui pasakai -dabar tu eik pailsėti-, o visas savo minčių galias pajungi tikslo, kurio trokšti vizualizavimui ir dėkojimui už tai, kad viskas susiklostė taip gerai, kaip tik buvo įmanoma, bei veikimui.

Taip, svarbu ne tik mintys, bet ir veiksmai, mintys be veiksmų, nėra visuma, tai tik jos dalis. Imtis konkrečių veiksmų ir orientuoti visą savo veiksmų bei minčių arsenalą tik į ateitį, į tikslą, į norimą rezultatą. Bet kai pradedate ieškoti išeičių ir veikti, būdai atsiranda, mintys krypsta reikiama linkme, veiksmai gimdo rezultatus, mintys veda link naujų veiksmų.

Dar vienas svarbus momentas, jeigu kyla bėdų būtent bendravime, reikia visą laiką dėkoti tam žmogui mintyse už viską, ką jis yra padaręs gero ir jei buvo kažkoks negatyvas ar skriauda, jis po truputį tirpsta ir keičiasi dėkingumu ir meile. Ir net jei labai esate supykęs dėl kažko, turite mintyse atleisti ir išmesti ar sudeginti viską, kas buvo, visas nuoskaudas. Jos jums kenkia, ir tik jums. Padarykite vietos savo širdyje meilei ar bent jau atleidimui, tuomet prašviesės mintys ir pradėsite matyti kelius į santarvę.

Na tai ką, jei kažkas turite panašių bėdų, pradedam keisti save tam, kad pakestume pasaulį aplink save.

Sėkmės man ir jums.

——————————————————————————-
————————– Aplankykite mano internetinę parduotuvę>
Aloe Vera kosmetika, natūralios priemonės odai, plaukams iš ekologiškų alavijų.

 

Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
0Share on Google+
Google+
0Email this to someone
email

Pasidalink su draugais

Jums taip pat gali patikti

1 Comment

  • Reply
    violeta
    lapkričio 16, 2015 at 6:21 pm

    Geras budas,niekada nebandziau vizualizacijos,bet pati atradau internete typinga ir knyga apie akiu judesiu technika, stresa nuima greitai, bet kiekvienam individualiai.Yra knyga,kurios autorius yra sios technikos pradininkas , Fred Friedberg,nusipirkau sia knyga ir labai dziaugiuosi,nes po to radau internete dar viena knyga ,kurioje dar vienas zmogus isbande si metoda ir aprase.jo pavarde David Siervan Schreiber .Labai buvo idomu paskaityti jo knyga.Cia kaip visada jeigu nuosirdziai ieskai,tai ir randi . Dekoju uz idomius skatinius ir Sekmes jums 🙂

  • Palikite komentarą

    Palaukite...

    Labas, džiaugiuosi, kad užsukote į mano tinklaraštį.

    Gaukite visas naujienas ir dar daugiau, tiesiai į savo paštą. Pažadu neįkyrėti.